WÓJT GMINY BLEDZEW
ogłasza nabór na stanowisko d.s. obsługi Biura Rady – umowa na zastępstwo etatowego pracownika
stanowisko d.s. obsługi Biura Rady w Urzędzie Gminy Bledzew
(określenie stanowiska)
Wymiar etatu: pełny etat
Wymagania niezbędne:
Spełnianie wymagań określonych art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
Wykształcenie wyższe – preferowany kierunek: prawo, administracja,
Znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego i jego organów,
Znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
Wymagania dodatkowe:
Doświadczenie zawodowe związane ze specyfiką danego stanowiska,
Rzetelność, dokładność,
Umiejętność korzystania z przepisów prawa,
Umiejętność pracy w zespole.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Obowiązki w zakresie obsługi Rady Gminy:
1) opracowywanie w porozumieniu z Przewodniczącym Rady projektów porządku dziennego sesji, wykazu osób proponowanych do udziału w obradach oraz projektu harmonogramu prac przedsesyjnych i doręczenie ich zainteresowanym w celu wykonania określonych w nim zadań,
2) dopilnowanie, aby w określonym terminie zastały złożone materiały będące podmiotem obrad (plany, oceny, sprawozdania, informacje i projekty uchwał w odpowiedniej ilości egzemplarzy) w celu rozpatrzenia ich na posiedzeniu zainteresowanej komisji oraz potrzeb radnych,
3) przygotowanie zawiadomień i zaproszeń oraz rozsyłanie ich wraz z zatwierdzonymi materiałami sesyjnymi do radnych i innych osób zaproszonych,
4) dopilnowanie należytego przygotowania sali obrad i stworzenie odpowiednich warunków obrad,
5) sporządzanie protokołów z sesji i przedstawiania Przewodniczącemu do podpisu i do wglądu Radnym,
6) opracowywanie interpelacji i wniosków radnych zgłaszanych w toku sesji, przedstawianie ich Przewodniczącemu oraz czuwanie nad ich terminową realizacją przez zainteresowane instytucje,
7) prowadzenie zbioru uchwał Rady, czuwanie nad ich realizacją, dopilnowanie okresowego sporządzania przez zainteresowane jednostki sprawozdań i informacji o ich realizacji,
8) przesyłanie uchwał Rady do opublikowania w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego – gdy jest taki wymóg prawny.
9) prowadzenie obsługi spraw w zakresie skarg i wniosków kierowanych do Rady Gminy.
2. Obowiązki w zakresie obsługi spraw Przewodniczącego Rady:
1) dokonywanie na zlecenie Przewodniczącego Rady okresowych badań i analiz wycinkowych i kompleksowych z zakresu problematyki funkcjonowania Rady i jej organów,
2) współdziałanie z pracownikami Urzędu w sprawach załatwiania listów, wniosków, postulatów i skarg obywateli kierowanych do Przewodniczącego,
3) wykonywanie czynności związanych z realizacją postanowień regulaminu Rady,
3. Obowiązki w zakresie obsługi Komisji Rady:
1) prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem planów pracy Komisji i ich realizacją,
2) prowadzenie spraw technicznych posiedzeń komisji,
3) dostarczanie wniosków komisji do zainteresowanych jednostek, prowadzenie ich rejestrów i czuwanie na terminową realizacją,
4) sporządzanie protokołów z posiedzeń komisji i prowadzenie ich zbioru,
5) obsługiwanie komisji niestałych powoływanych doraźnie przez Radę.
4. Obowiązki w zakresie tworzenia radnym właściwych warunków wykonywania ich mandatu:
1) dostarczanie radnym materiałów i informacji umożliwiającym świadome i aktywne uczestnictwo w sesjach, pracach komisji, w spotkaniach z wyborcami, itp.,
2) pomoc w organizowaniu spotkań wyborców z posłami, senatorami, z członkami sejmiku samorządowego i radnymi własnej rady,
3) organizowanie współdziałania radnych z organami samorządu mieszkańców wsi – Radami Sołeckimi,
4) prowadzenie rejestru interpelacji i wniosków radnych oraz czuwanie nad ich terminowym załatwianiem.
6. Obowiązki w zakresie spraw innych:
1) opracowywanie informacji i innych materiałów dla potrzeb sejmiku samorządowego i wojewody.
2) Prowadzenie spisu spraw, rejestrów uchwał Rady, wniosków Komisji, wniosków i interpelacji Radnych, kompletowanie akt objętych zakresem czynności zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
3) Opracowywanie czystopisów pism urzędowych i przekazywanie ich do aprobaty Przewodniczącemu Rady – zgodnie z uzgodnieniem z Przewodniczącym.
7. Obowiązki w zakresie obsługi Biuletynu Informacji Publicznej oraz witryny internetowej
1) prowadzenie obsługi strony internetowej Gminy Bledzew – www.bledzew.pl - zbieranie informacji od pracowników Urzędu Gminy i kierowników jednostek organizacyjnych oraz publikowanie ich w internecie.
2) prowadzenie Biuletynu Informacjo publicznej Gminy Bledzew – www.bip.bledzew.pl - zbieranie informacji od pracowników Urzędu Gminy i kierowników jednostek organizacyjnych oraz publikowanie ich w internecie.
Warunki pracy na stanowisku:
Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy- 1 etat,
Umowa o pracę na zastępstwo etatowego pracownika
Wykonywanie czynności biurowych, tworzenie dokumentów w formie elektronicznej i papierowej
Odpowiedzialność za pracę oraz realizację zadań,
Praca przy komputerze.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Bledzew, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny oraz CV,
- kserokopia dowodu osobistego,
- oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe ( świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy)
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie o pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014.1182) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2014.1202)
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów.
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko d.s obsługi Biura Rady” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Bledzew (sekretariat) lub drogą pocztową - listem poleconym na adres :
Urząd Gminy Bledzew ul. Kościuszki 16, 66-350 Bledzew w terminie do dnia 20 kwietnia 2016 r.
Informacje dodatkowe.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 95 743 66 10
Dokumenty do pobrania: | |||
Informacja o wynikach naboru (wprowadził: Wojciech Andrzejewski ) rozmiar pliku: 67.2Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |