WÓJT GMINY BLEDZEW
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
stanowisko d.s. wymiaru podatków w Urzędzie Gminy Bledzew
Wymiar etatu – pełny etat
Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie;
wykształcenie wyższe,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
znajomość przepisów prawa z zakresie ustawy o finansach publicznych, ustawy ordynacja podatkowa, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, i podatku leśnym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym i ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz ustawy o postępowaniu w sprawach
dotyczących pomocy publicznej,
umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
doświadczenie zawodowe związane ze specyfiką danego stanowiska,
rzetelność, dokładność,
umiejętność korzystania z przepisów prawa,
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Wymiar podatków lokalnych od osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, przy użyciu programów „POGRUN+ - System Naliczania Podatków od Gruntów i Nieruchomości”, w tym w szczególności:
przyjmowanie i weryfikacja informacji i deklaracji podatkowych ,
wzywanie do złożenia informacji podatkowych od osób fizycznych oraz deklaracji podatkowych od osób prawnych,
prowadzenie postępowań w sprawie złożonych korekt deklaracji i informacji podatkowych,
wydawanie decyzji ustalających wysokość zobowiązań podatkowych
2. Kontrola poprawności składanych informacji i deklaracji podatkowych stanowiących podstawę do ustalenia wysokości zobowiązania podatkowego.
4. Dokonywanie wymiaru i korekt podatków w ciągu roku podatkowego zgodnie z powstaniem lub wygaśnięciem obowiązku podatkowego.
5. Weryfikowanie posiadanych informacji podatkowych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów i budynków.
6. Prowadzenie i aktualizacja bazy danych podatników.
7. Przeprowadzanie kontroli podatkowych w terenie.
8. Wydawanie zaświadczeń o wielkości użytków rolnych na żądanie osób zainteresowanych oraz innych organów,
9. Wydawanie decyzji w sprawach ulg i zwolnień w podatku rolnym udzielanych na wniosek podatnika
10. Prowadzenie spraw z zakresu udzielonej pomocy publicznej w podatkach i opłatach lokalnych, w tym terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdań w tym zakresie,
11. Prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji w/s dotyczących udzielenia ulg wynikających z ustawy Ordynacja podatkowa – odroczenia, rozłożenia na raty, umorzenia, w zakresie podatków lokalnych oraz podatku od spadków i darowizn.
12. Udzielanie pisemnych informacji na wniosek KRUS i innych podmiotów.
13. Rozliczanie roczne inwentaryzacji.
14. Prowadzenie prawidłowej ewidencji i gospodarki drukami ścisłego zarachowania – kwitariuszy przychodowych K-104, druki spis z natury, czeki gotówkowe.
15. Sporządzanie sprawozdań, analiz, informacji i zestawień niezbędnych do przygotowania projektu budżetu, sprawozdań z wykonania budżetu oraz uchwał dotyczących podatków i opłat lokalnych.
16. Sporządzanie i wprowadzanie sprawozdań z udzielonej pomocy publicznej przez Urząd Gminy w systemie SRIMP dla przedsiębiorców i pomocy publicznej w Systemie Rejestracji Pomocy Publicznej w rolnictwie,
17. Przygotowywanie projektów uchwał w zakresie prowadzonych spraw
18. zastępstwo pracownika ds. księgowości podatkowej i kasjera,
19. Realizacja innych zadań i działań w ramach powierzonego zakresu zleconych przez Wójta,
Skarbnika i Sekretarza
Warunki pracy na stanowisku:
Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy- 1 etat,
Praca przy komputerze ponad 4 godziny dziennie, wykonywanie czynności biurowych, tworzenie dokumentów w formie elektronicznej i papierowej
Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do sześciu miesięcy,
Praca w siedzibie Urzędu na piętrze bez windy
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Bledzew, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
list motywacyjny oraz CV;
oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na wstępne badania lekarskie do wskazanego lekarza medycyny pracy);
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
kwestionariusz osobowy (druk stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia)
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów.
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko d.s. wymiaru ” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Bledzew (sekretariat) lub drogą pocztową - listem poleconym na adres :
Urząd Gminy Bledzew ul. Kościuszki 16, 66-350 Bledzew w terminie do dnia 4 lutego 2019 r.
Informacje dodatkowe.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 95 743 66 29
Dokumenty do pobrania: | |||
Informacja o wynikach naboru (wprowadził: Marta Zasim ) rozmiar pliku: 248.1Kb | |||
Lista kandydatów spełniających wymogi formalne (wprowadził: Marta Zasim ) rozmiar pliku: 244.9Kb | |||
zał. nr 2 - kwestionariusz osobowy (wprowadził: Wojciech Andrzejewski ) rozmiar pliku: 28.5Kb | |||
zał. nr 1 klauzula informacyjna RODO (wprowadził: Wojciech Andrzejewski ) rozmiar pliku: 8.6Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |