WÓJT GMINY BLEDZEW
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
stanowisko d.s. budownictwa i inwestycji gminnych w Urzędzie Gminy Bledzew
Wymiar etatu – pełny etat
Wymagania niezbędne:
obywatelstwo polskie;
wykształcenie wyższe,
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
znajomość przepisów prawa z zakresie ustawy prawo budowlane, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym i ustawy o dostępie do informacji publicznej,
umiejętność obsługi komputera i pakietu biurowego,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
Wymagania dodatkowe:
doświadczenie zawodowe związane ze specyfiką danego stanowiska,
rzetelność, dokładność,
umiejętność korzystania z przepisów prawa,
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
realizacja wszelkich spraw wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym procedowania dokumentów strategicznych oraz opracowywaniu danych do studium i planów zagospodarowania przestrzennego
współudział w realizacji strategii rozwoju gminy włącznie z procedowaniem całej rocedury
przygotowywanie Wójtowi informacji, projektów uchwał, zarządzeń pism, opinii itp i innych dokumentów związanych z wykonywaniem obowiązków i uprawnień na stanowisku pracy
współudział w opracowywaniu i prowadzeniu spraw związanych ze składaniem wniosków o dofinansowanie zadań gminnych, wraz z ich zakończeniem i rozliczeniem
realizacja innych programów związanych z rozwojem gminy, w tym opracowywanie wieloletnich programów (planów) inwestycyjnych, programów rewitalizacji,
prowadzenie kontroli obiektów gminnych w zakresie budowlanym i właściwej eksploatacji
przygotowanie do realizacji (w oparciu m.in. o przepisy prawa budowlanego) oraz koordynowanie realizacji inwestycji i remontów obiektów gminnych (prac budowlanych) w tym przy współudziale gminy wraz z zapewnieniem prawidłowego przebiegu realizacji zadań i ich ostateczne zakończenie i rozliczenie,
dokonywanie uzgodnień usytuowania sieci technicznego uzbrojenia terenu na działkach gminnych,
analiza oraz uzgodnienia wszystkich projektów budowlanych i kosztorysów inwestycji (zadań) gminnych
prowadzenie spraw związanych z nazwami miejscowości, ulic i placów, numeracją nieruchomości oraz spraw związanych ze zmianą granic miejscowości
kontrola stanu urządzeń na placach zabaw, siłowniach zewnętrznych i miejscach rekreacyjnych na nieruchomościach gminnych wraz z podejmowaniem działań naprawczych w uzasadnionych przypadkach,
realizacja zadań wynikających z ustawy o transporcie drogowym, ustawy o drogach publicznych oraz ustawy o ruchu drogowym,
prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem dróg i ulic gminnych (budowa, modernizacja, zajęcie pasa drogowego), w tym przystanków autobusowych ich przejezdnością oraz oświetleniem wszystkich dróg,
nadzór pracowników społecznie użytecznych w zakresie wykonywanych prac budowlanych (remontowych),
współdziałanie w ramach realizacji funduszy sołeckich w zakresie spraw remontowych, budowlanych lub inwestycyjnych,
prowadzenie innych zadań wynikających z poleceń i upoważnień Wójta.
przygotowanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego oraz celu publicznego
prowadzenie spraw w zakresie konserwacji i napraw urządzeń melioracyjnych i przepustów drogowych stanowiących własność gminy
przygotowanie danych wraz z ich wprowadzaniem do programów wykorzystywanych na stanowisku pracy
zastępstwo w razie nieobecności pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. gospodarki gruntami i zamówień publicznych
Warunki pracy na stanowisku:
Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy- 1 etat,
Praca przy komputerze ponad 4 godziny dziennie, wykonywanie czynności biurowych, tworzenie dokumentów w formie elektronicznej i papierowej
Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do sześciu miesięcy,
Praca w siedzibie Urzędu na piętrze bez windy
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Bledzew, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
list motywacyjny oraz CV;
oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na wstępne badania lekarskie do wskazanego lekarza medycyny pracy);
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
kwestionariusz osobowy (druk stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia)
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów.
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko d.s. budownictwa” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Bledzew (sekretariat) lub drogą pocztową - listem poleconym na adres :
Urząd Gminy Bledzew ul. Kościuszki 16, 66-350 Bledzew w terminie do dnia 15 lutego 2019 r.
Informacje dodatkowe.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 95 743 66 19
Dokumenty do pobrania: | |||
Informacja o wynikach naboru (wprowadził: Marta Zasim ) rozmiar pliku: 249.4Kb | |||
Informacja o pierwszym etapie postępowania naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędowe (wprowadził: Michał Kaczmarek ) rozmiar pliku: 227.7Kb | |||
Załącznik nr 2 (wprowadził: Wojciech Andrzejewski ) rozmiar pliku: 28.5Kb | |||
Załącznik nr 1 (wprowadził: Wojciech Andrzejewski ) rozmiar pliku: 8.6Kb |
pobierz darmowo: Adobe Reader | Open Office |