INFORMACJA DOTYCZĄCA NABORU
na stanowisko ds. gospodarowania gruntami i zamówień publicznychw Urzędzie Gminy Bledzew
Nabór nierozstrzygnięty ze względu na brak ofert.
Zastępca Wójta Gminy
(-) Wioletta Tomczyk
Bledzew, dnia 16.01.2024 r.
INFORMACJA DOTYCZĄCA NABORU
na stanowisko ds. gospodarowania gruntami i zamówień publicznychw Urzędzie Gminy Bledzew
Nabór nierozstrzygnięty ze względu na brak ofert.
Zastępca Wójta Gminy
(-) Wioletta Tomczyk
Bledzew, dnia 16.01.2024 r.
OR.S.2110.1.2023
WÓJT GMINY BLEDZEW
OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. GOSPODAROWANIA GRUNTAMI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
W WYMIAZRE 1 ETAT
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Bledzew
ul. Kościuszki 16, 66-350 Bledzew
II. Wymagania związane ze stanowiskiem:
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) wykształcenie średnie (preferowane kierunki: administracyjne, budowlane)
4) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) nieposzlakowana opinia,
6) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
2. Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie o specjalności: geodezja, gospodarka przestrzenna, gospodarka nieruchomościami)
2) doświadczenie zawodowe związane ze specyfiką danego stanowiska,
3) prawo jazdy kat.B,
4) znajomość przepisów prawa z zakresie ustawy Prawo zamówieniach publicznych, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o publicznym transporcie drogowym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym i ustawy o dostępie do informacji publicznej,
5) staż pracy na podobnym stanowisku.
III. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Prowadzenie postepowań w zakresie wynikającym z ustawy Prawo zamówień publicznych
2) Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem zasobem nieruchomości
stanowiących własność Gminy zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami
i uchwałami Rady Gminy w zakresie: sprzedaży nieruchomości zabudowanych
i niezabudowanych, oddawania w użytkowanie wieczyste, oddawania w trwały
zarząd, zrzekania się, darowizny, zamiany.
3) Tworzenie gminnego zasobu nieruchomości m.in. poprzez: komunalizację, zamiany,
scalanie i podziały, odpłatne i nieodpłatne nabywanie od osób fizycznych i prawnych,
korzystanie z prawa pierwokupu, inne czynności prawne.
4) Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do organizowania i przeprowadzania
przetargów na zbycie nieruchomości – gruntów i budynków stanowiących własność Gminy.
5) Przygotowanie planu wykorzystania zasobu gminnego.
6) Przygotowywanie decyzji o oddaniu nieruchomości w trwały zarząd oraz o wygaśnięciu prawa trwałego zarządu na wniosek jednostki organizacyjnej lub z urzędu.
7) Użytkowanie wieczyste:
rzeczoznawcę,
użytkowania wieczystego na własność nieruchomości.
8) Prowadzenie całości dokumentacji związanej z korzystaniem z usług rzeczoznawców
i geodetów, w zakresie przygotowania zleceń, odbioru i weryfikacji wykonanych
prac, potwierdzenie faktur pod względem merytorycznym.
9) Przygotowanie całości dokumentacji w tym geodezyjnych, operatów szacunkowych
odpisów z Ksiąg Wieczystych i innych niezbędnych dokumentów w celu zbycia
nieruchomości gruntowych zabudowanych i niezabudowanych.
10) Badanie ksiąg wieczystych dla potrzeb gospodarki mieniem.
11) Przygotowywanie i składanie wniosków o założenie lub zmianę ksiąg wieczystych.
12) Przygotowywanie projektów uchwał rady gminy i zarządzeń wójta w sprawach dotyczących gospodarki nieruchomościami.
13) Przygotowywanie projektów postanowień i decyzji dotyczących rozgraniczenia
nieruchomości.
14) Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem opłat planistycznych i adiacenckich.
15) Prowadzenie spraw związanych z poświadczaniem oświadczeń o prowadzeniu
gospodarstw rolnych zgodnie z ustawą o kształtowaniu ustroju rolnego oraz spraw
dot. potwierdzania umów zawartych między osobami fizycznymi w zakresie gruntów
rolnych zgodnie z ustawą o ubezpieczeniu społecznym rolników.
16) Uczestniczenie w czynnościach związanych z przyjmowaniem granic nieruchomości
po wykonaniu podziałów, rozgraniczeń, wznowień granic, itp.
17) Współpraca ze Starostwem Powiatowym w zakresie wykonywanych zadań.
18) Bieżąca kontrola sposobu użytkowania nieruchomości gminnych .
19) Prowadzenie całokształtu spraw związanych z najmem i dzierżawą mienia gminnego,
w tym m.in.:
20) Inne zadania wynikające z ustaw:
21) Prowadzenie spraw dotyczących ustanawiania służebności gruntowych i przesyłu.
22) realizacja zadań w zakresie transportu publicznego i dowozu uczniów do szkół.
23) Prowadzenie rejestru umów i innych niezbędnych na stanowisku.
IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) Praca administracyjno – biurowa w budynku Urzędu Gminy Bledzew na piętrze bez windy, ul. Kościuszki 16, 66-350 Bledzew,
2) Praca z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
3) Praca w wymiarze czasu pracy – 1 etatu
4) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej.
Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
5) Przewidywany termin podjęcia pracy 1 luty 2024r.
V. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
VI. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV), z podaniem danych umożliwiających kontakt z kandydatem (adres e-mail, numer telefonu lub adres zamieszkania),
3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
5) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba wybrana do zatrudnienia zostanie zobowiązana do dostarczenia przed zatrudnieniem aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
7) oświadczenie kandydata o braku prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
8) kopie świadectw z poprzednich miejsc pracy, a także innych dokumentów w tym m.in. zaświadczenie z aktualnego miejsca pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
9) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie wyższe - dyplom, świadectwo dokumentujące posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
10) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
11) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia zatrudnienia na ww. stanowisku,
12) kserokopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 , poz. 530 ze zm.),
13) oświadczenie o zapoznaniu z klauzulą informacyjną.
VII. Klauzula informacyjna:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s. 1 ze zm.) - dalej: „RODO” informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych jest Gmina Bledzew reprezentowana przez Wójta Gminy Bledzew (adres: ul. Kościuszki 16, 66-350 Bledzew, tel. 95 743 66 10, e-mail: poczta@bledzew.pl).
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu e - mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie pod adres Administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z przeprowadzaniem naboru na stanowisko ds. inwestycji gminnych w Urzędzie Gminy Bledzew.
4) Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. g) RODO.
Przepisy szczególne zostały zawarte w:
Przetwarzanie danych jest wymogiem ustawowym, jak również umownym. Osoby, których dane dotyczą są zobowiązane do ich podania. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością przystąpienia do naboru na wolne stanowisko, o którym mowa w pkt. 3.
Inne dane osobowe, aniżeli określone w zakresie wskazanym w przepisach prawa, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
5) Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia Administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie Administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane będą udostępnione również podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa lub umów łączących te podmioty z Administratorem. Informacja o wyniku naboru jest ujawniana odbiorcom strony podmiotowej w Biuletynie Informacji Publicznej, a także upowszechniana przez umieszczenie na tablicy informacyjnej, a tym samym dane osobowe będą ujawniane osobom, które zapoznały się z treścią ww. informacji. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną, stąd dane osobowe kandydatów mogą być ujawniane osobom i podmiotom wnioskującym o dostęp do informacji publicznej.
6) Dane osobowe pięciu najlepszych kandydatów będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Dane pozostałych kandydatów będą przetwarzane do zakończenia procesu naboru na wolne stanowisko urzędnicze. W przypadku zaskarżenia do sądu administracyjnego czynności dokonywanych w trakcie naboru na wolne stanowisko urzędnicze – dane będą przetwarzane do momentu prawomocnego zakończenia postępowania.
7) Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
8) Państwa dane osobowych nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
9) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;
b) sprostowania nieprawidłowych danych;
c) żądania usunięcia danych, o ile znajdzie zastosowanie jedna z przesłanek z art. 17 ust. 1 RODO;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
e) w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest zgoda, przysługuje Pani/Panu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
10) Ma Pan/Pani prawo złożenia skargi na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa.
UWAGA:
Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Wszystkie oświadczenia, kwestionariusz osobowy, życiorys i list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:
a) Ofertę o przystąpieniu do naboru należy złożyć w Urzędzie Gminy Bledzew w terminie do dnia 12.01.2024r. w godzinach pracy lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Bledzew, ul. Kościuszki 16, 66-350 Bledzew.
b) Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym z dopiskiem „Nabór na stanowisko d.s. gospodarowania gruntami i zamówień publicznych” O terminie doręczenia przesyłki pocztowej decyduje data doręczenia do adresata.
c) Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
d) Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikowały się do dalszego postępowania zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Bledzew oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
e) dodatkowe informacje o konkursie można uzyskać telefonicznie pod numerem 957436619 lub 957436612.
Zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu bez podania przyczyny.
Wójt Gminy
(-) Małgorzata Musiałowska
Bledzew, dnia 29 grudnia 2023 r.